Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, februari 17, 2009

Viktrapport...

Viktförändring: +0,2 KG
Totalt: -12,3 KG
Kvar till mål: 10 KG

********************************************************

Måttligt road över detta. Ja inte gråter jag, men jag är lite smått irriterad på mig själv. Att den där självdiciplinen inte kan infinna sig... Fast just idag känner jag mig taggad.
Blev även riktigt glad igår när en trevlig kund på jobbet kommenterade min vikt på ett positivt sätt.
Sådant värmer... och jag blev JÄTTEglad över att någon uppmärksammade det.
En liten sporre, så nu bombsingen ska här ske under;-).

1 kommentar:

  1. Du ÄR jätteduktig gumman. Du har faktiskt gått ner massor och 0,2 plus kunde lika gärna varit ett minus (vet själv att jag var negativ till de resultaten själv tidigare men nu har jag "lärt mig").
    Nya friska tag till nästa vecka, och idag blev det ju bra med motion.
    Kram kram

    SvaraRadera