Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, februari 28, 2009

Lördag och Malmö-tur...

Tack ni 3 för de go'a kommentarerna... tror det är sådant som gör att man vill och kan fortsätta.

Är just nu JÄTTEtrött och monsterskallabank, men det känns som det vanliga efter långeveckan på jobbet. Precis som om man slappnar av när det väl är över.

Igår efter jobbet fixade jag en liten inflyttningspresent till min vän Sara medans Lukas & Micke gjorde MAXI osäkert*haha*. Visade Micke Emelies Cannelloni med köttfärs i torsdags och han blev så sugen på att ha det som fredagsmiddag, dock så var cannellonin slut på MAXI så det blev hemmagjord pizza istället. Gott!
På kvällen blev det Let's Dance-tittning. Kl 21.45 gick vi och la oss (händer inte så ofta för egen del:-)), tänkte att vi skulle se utröstningen i sängen... men vi somnade, SKÖNT!
Av någon anledning går Lukas upp vansinnigt tidigt på helgerna, vill inte ens ligga kvar och kika på barnkanalen. Vaknade innan, men 05.30 var det omöjligt för Lucky att vara kvar i sängen. Min söte sambo Micke & L gick upp och gjorde frukost och sen gick jag ner och gjorde dem sällskap (15 minuters extra sömn är inte helt fel:-)).

Idag ska jag ta tåget ner till Malmö till min vän Sara som har inflyttningsfest. Både M och jag var bjudna, men vi kände inte för att lämna bort Lukas två helger på raken. Så det blir bara jag...
... Känner mig sliten efter arbetsveckan så det känns liiite jobbigt att åka ner, men samtidigt ska det bli JÄTTEKUL att träffa Sara. Vi har inte träffats sedan i somras... det är galet vad veckor och månader bara kan tjoffa iväg. Vi ska förmodligen ut i malmövimlet också... detta är ju något jag inte är van vid längre.
Vad ska jag ha på mig????????

Ha en härlig helg!!!
KRAMISAR

1 kommentar:

  1. Men hemmagjord pizza är sååå gott.
    Förstår att ni somnade tidigt.
    Själv somnade jag när Milton skulle nattas igår, sov nån timme i hans säng, skönt men jobbigt när man vaknar!
    Ha det nu så trevligt ikväll!
    Kram kram

    SvaraRadera