Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, februari 08, 2009

Lördag & Melodifestival...

Ska strax gå och lägga mig men måste som vanligt in i datorn lite innan:-).
I förmiddags var det städning och tvättning, alltid behövligt. Sen vila och efter det bar det iväg till Nadja, Andreas och Nea.
Lukas och Nea har verkligen lekt superduperbra ikväll, trots att de var bra trötta mot slutat. Det hade jag också varit om jag hade hållt samma tempo som de gjorde:-).
Vi fick tacos (en riktig favorit) att äta och en god paj till fikat. Mumma!
När det gäller Melodifestivalen så är jag lite kluven. Ville nog att låt nr. 1 skulle gå vidare, men icke. Jag får nöja mig med de som gick vidare. Helt oväntat gick Caroline af Ugglas till andra chansen... Kul på något skruvat vis:-). Gillar henne, även om låten kanske inte var den bästa (men allt är ju möjligt om man lyssnar tillräckligt mycket på något:-)).

Måste bara lägga in en bild på kidsens diggande. De dansade vilt under Melodifestivalen. Det är inte världens bästa bild men den är kul!!!


Go'natt!!!

2 kommentarer:

  1. Tack själva! De är sååå söta våra kids:) Nea orkade lysssna på en "riktig" saga och sedan en halv saga om flickan Nea och pojken Lukas;)... Helt OK med fler bilder!
    Kram tbx

    SvaraRadera
  2. *hihi*
    Vilka sötisar!!!
    Kan tänka mig att de har det roligt tillsamman!
    Tacos och paj låter inte helt fel det heller...
    Kram kram

    SvaraRadera