Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, februari 01, 2009

Min Godis-Topp...


1. Geisha
2. Lys-Melk
3. Rabarberbitar
4. Persikor
5. Nöt-Crème
6. Stora Fruktnappar
7. VaniljeFudge
8. Crick
9. Vingummi (svarta)
10. Polly
11. Twix
12. Mars
13. Punchpraliner
14. Lakrifun (skolkritor)
15. Pastellfisk


Bubblare: Häxvrål, Skogsbär, lakritsbitar,
Hotlips, Zoo, Palle Kuling, Skumsvampar/Kolakantareller, Pasta Basta (Jordgubbsband).

Detta var skitsvårt. Smaken är ju så olika från dag till dag. Ena dagen är det choklad som gäller och andra lakrits. Fast den blir rätt ok ändå denna lista:-).

4 kommentarer:

  1. Hej syster!
    Vad duktig du är, jätteroligt att läsa om dig och de dina. Har lagt till dig i favoriter. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Mmmm.... Ser ju inte allt för oaptitligt ut;)
    Skrev en kommentari natt men när jag skulle bekräftad den fick jag ett konstigt felmeddelande så jag tror inte den gick igenom... iaf - härlig dag ni hade igår!
    Nu har vi varit vid stranden i Yngsö (i snöstorm) och grillat korv - det var trot´eller ej himla mysigt... sedan bad på Furuboda. Nu blir det faktiskt lite "unna" med pizza - orkar inte ställa mig vid spisen:)

    Kramizar på er

    SvaraRadera
  3. Amen ååååh...så mycket gott :-D :-D. Geisha är helt klart min favorit med, fattar inte att det kan finnas så gott godis.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. go kväll.
    japp gårdagen var helt ok.:) tog det lungt eftresom jag inte har drukit något stark på mycket länge.. haha
    ja alfons är ju på dagis tis,ons,tors mellan 9-14.. så lucas brukar var adär när jag hämtar..lucas brukar skrika alfons mammma när jag kommer ,, han e så söt.. hahah , ha en bra kväll//sofia

    SvaraRadera