Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, februari 25, 2009

Onsdag

Det är verkligen dags att gå och lägga sig nu, snart, bums...
Trött efter dagspasset på jobbet. Men det känns att man har gjort något i a f. Och till på köpet så känns det att man tog i lite mer när jag tränade igår. Min kropp är verkligen inte van än.
Efter att jag hade pussat Lucky go'natt ikväll var jag ute och gick en 45 minuterspromenad. Skönt att ha gjort något utöver den vanliga vardagslunken. Det är väl det min kropp BEHÖVER nu. Ett erkännande;
Jag har ätit rättså många skumsvampar med chokladöverdrag på.
Blir så arg på mig själv att jag inte har kunnat hålla mig ifrån det. Vissa dagar funkar det toppen och sen kommer de där trötta tråkiga dagarna då jag BARA ska... Ja, ni vet.
Igår åt jag en semla för att det FÅR man ju göra när det är den där dagen. Och så har det hållt på. Vågen var så snäll mot mig förra veckan på torsdagen, men det lär den inte vara denna veckan. BTW så har jag bytt vägdag... tänker inte våndas på måndagar längre och vill inte må dåligt på måndagen. M och jag har kommit överrens om att testa torsdagen... har det gått innan just den dagen så ska det banne mig gå nu oxå.
Jag är rätt övertygad om att det står plus imorgon... Hur är det möjligt att det kan skilja så mycket från dag till dag?!? Nog om detta....
... SOV GOTT!
KRAMISAR

1 kommentar:

  1. De där skumsvamparna är ju sjukt goda.
    Jag var ju tvungen att köpa ett gäng i lördags, du INSPIRERAR mig!!! :-D.
    Skönt att byta vägdag för visst är det skillnad från dag till dag. jag väger mig på kvällarna med och det är jättestor skillnad mot vikten på morgonen (tur att inte kvällarna räknas). Duktigt med promenaden. 45 minuter är mycket att gå ju!!
    ha en fin-fin dag!
    Kram kram

    SvaraRadera