Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, februari 17, 2009

Tisdag & underbart väder...

Vilket underbart väder det är idag.
Kan man bli annat än glad...

Lämnade Lukas lite tidigare på dagis idag för att jag fått tid hos sjukgymnasten. Först tränade jag mitt program och sen visade han mig lite nya övningar som jag ska börja köra tillsammans med de andra nu. Bl a en på en balansbräda.

Trodde inte att en sådan kunde göra så "ont"...
Känns redan nu att jag kommer till att ha träningsvärk imorgon. Men å' andra sidan så gör det lite nytta då:-).
Efter sjukgymnasten så gick jag hem i detta underbara väder, så motion har jag fått idag, härligt!

Lukas har varit total-toppad idag på förmiddagen så att komma iväg till dagis har nog varit super. Det blir bara två dagisdagar för honom denna veckan för torsdag och fredag är jag ledig pga att jag jobbar helg denna veckan. Måste komma på något kul vi kan göra då. Jag hoppas snön ligger kvar så att vi kan ut och åka pulka. Det finns viss risk att snön smält bort... med tanke på dagens töande.



Snart dags för mig att bege mig till jobbet...
... Ha en bestguldi dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Skönt med sol och frisk luft! Vi har ´haft minusgrader hela dagen så här har det inte töat något alls trots solen:) Hoppas du får en bra kväll på jobbet... själv ska jag fortsätta i hallen - river tapeter idag:) men först ska vi fika jag och Andreas.
    Kramar till er alla

    SvaraRadera