Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, februari 10, 2009

Hjula är INTE bra...

Jisses... jag har sträckt mig... insidan av vänstra låret...
Jag har hjulat och det är 12 år sedan jag slutade med gymnastik.
Så blir det när man ska visa att man visst kan. Jag klarade det i alla fall med sträckta ben och vrister, så det är alltid något:-).

Vi diskuterade lite filmer på jobbet idag så det är därför detta påhitt kom till.
Jag har nog den sämsta filmsmaken av dem alla (tycker de, men dock inte jag;-)). Älskar romantiska komedier, filmer som innehåller dans, gymnastik & konståkning, thriller (men det får inte vara ett uns skräck i för då kan jag inte sova:-(), mest gillar jag dramafilmer.
Såg i alla fall en film idag innan jag skulle iväg till jobbet som heter "Cutting Edge 3". Det är en konståkningsfilm med en dålig handling, men konståkning är ju sååå roligt. Härom veckan kollade jag på "Stick it", en gymnastikfilm som inte heller hade någon vidare handling men det börjar liksom spritta i hela kroppen och man vill bara hjula runt, slå kullerbyttor och vara sådär galet "gymnastikig" som man en gång var. Detta diskuterade vi när vår praktikant sa:
Har du tränat gymnastik?
(Precis som om jag inte skulle kunna... :-))
Det slutade med att jag hjulade... & tja det lär ju kännas imorgon *hahaha*. Det blev visst mycket om lite:-).

Nu har jag varit hemma en liten stund, fick köra inom Maxi efter jobbet och handla blöjor och mjölk. Varför lyckas man strosa runt i mer än en halvtimme, när det bara tar 5 minuter för Micke??? Nu är det snart sovdags... imorgon är det upp med tuppen och jobba.

Kramisar & Nattis

1 kommentar:

  1. Usch...hjula..
    SÅ allt blod rinnertill huvudet, *hihi*
    Gymnastik var aldrig min starka sida, och absolut inte idag, lärde mig aldrig stå på händer, trodde jag skulle dö :-D.
    Angående mina kläder så ska de Bort bort bort på ett eller annat sätt.
    Bakad potatis är smarrigt, Stoffe "har lärt mig" äta det, innan jag träffade honom var jag ännu mer kräsen än jag är idag, *haha*
    Sov så gott.
    Kram

    SvaraRadera