Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, februari 09, 2009

Viktrapport...

Viktförändring: -0,4 KG
Totalt: -12,5 KG
Kvar till mål: 9,8 KG

********************************************************

Detta känns ju ganska bra:-)! Det går neråt och det är det det ska. Jag har inte fikat riktigt lika mycket denna veckan *haha*. Men det blev båda paj i lördags och en semla hos vännerna igår. Som tur är så gillar jag inte grädde så mycket så det mesta skrapades av. Åt chokladpudding i torsdags, men det var inräknat i min matdag.
Micke och jag har lördagar som "syndar dag" och det känns som en bra plan. Inget överdrivet men det är tillåtet att äta det lilla extra.
Nu är min nya plan att promenera lite mera. Kändes bra efter torsdagens promenix. Dock är det en dålig vecka just arbetsmässigt. Jobbar nästan bara en massa kvällar, men det ska nog gå bra att trixa ihop något. Jag är på G!!!

2 kommentarer:

  1. Duktiga du! Promenader är bra... skönt men tyvärr prioriterar jag bort dem när jag är lite sliten efter arbetet... även om jag vet att det är störtskönt när jag väl kommer ut. Idag har jag iaf gått ca en halvtimme - inte mycket men något. Nu ska jag göra lunch och sedan bär det iväg till jobb. Ha det gott. Kramizar

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!!
    Jo alltså denna dumma förkylning.
    Milton var ju hemma heeela förrförra veckan och jag & Stoffe sa lite på skämt att det hade varit skönt om man sluppit vabba i februari och kanske kunna få ut en heeel lön...men NÄ, icke sa nicke.
    Inte för att det är pengarna som är problemet men sen är det så jobbigt med alla dessa papper och anmäla - begära, skicka intyg...och jag som är så glömsk.
    Jaja, nu är det som det är, hoppas jag kan få lite gjort här hemma nu i veckan då :-D.
    Kram

    SvaraRadera