Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, februari 19, 2009

Var är solen?...

Ja, var är solen? Efterlysning:-)
Lukas och jag är ju lediga idag och i min värld skulle det vara sol ute så att vi kunde vara ute och busa mycket idag.
Ut ska vi i alla fall. Men jag vet inte om jag är lika sugen på den där långa promenaden som jag hade i tankarna igår.
Frukost har ätits och just nu titta Lukas på "Alla vi barn i Bullerbyn" (låter så roligt när L säger det *hihi*) och själv sitter jag lite vid datorn innan vi ska tag i vardagen.

Har förresten gått och lagt mig i tid 2 kvällar på raken nu. Och i tid menar jag innan klockan har slagit midnatt. Det är de här jobbekvällarna som ställer till det annars...

Håller på att förbereda Lukas med att han ska sova hos farmor och farfar på lördag. Oftast säger han JAAAAA, men ibland neeej. Det känns bra att förbereda honom några dagar innan så att det inte kommer som en överraskning. Micke och jag ska på "vän-fest" med mat och spel (kanske kanske lite sing-star oxå:-), I like!). Ingen stor fest, men barnfri... ska bli roligt. Jobbar dock hela helgen så hur sent som helst får det inte bli på lördag.

Fick min tidning "Kreativa Kvinnor" igår, men vad har hänt med den?!? Det känns som om det bara blir mer och mer sy-saker i den. Har dock betalt för året ut så den får snällt komma i brevlådan tills dess. Igår beställde jag lite pysselsaker så jag väntar spännt på dem:-)...

Ha en härlig torsdag!
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar