Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, februari 19, 2009

Torsdagskvällen är kommen...

... Så var det kväll igen.
Lukas och jag promenixade till några vänner efter middagsvilan. Så det blev en rask promenad trots allt idag. Känns skönt nu i efterhand (och under tiden oxå för den delen)! Lukas tyckte nog också det var roligt, för längs vägen håller de på att gräva och fixa så där fanns en massa maskiner att kolla på:-).
Nu har Lukas har fått leka av sig lite med sin kompis och jag har fått dricka lite kaffe och prata lite. En perfekt lösning på Lukas rastlöshet:-). Micke kom och hämtade oss efter att han slutat jobba och nu är det matlagninsdags.

Ikväll ska vi åka och byta vår TV som vi köpte för 3 månader sedan ungefär. Den brummar något grymt ibland och så ska det ju inte vara...

Längtar INTE till helgen för då är det jobbedags igen... Jobba lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag innan det blir ledighet igen.

Ikväll blir det Criminal Minds och sen känns det som om det bör bli tidig läggning för min del. Trött idag:-)!

Måste ju även säga att det känns som om man har blivit lite smidigare och det känns lättare att röra på sig. Fick igång ett rejält tempo på promenaden... och det har jag inte varit van vid på ett bra tag. Härligt!

KRAMISAR

1 kommentar:

  1. Vad härligt med långpromenad, hr har det inte blivit mycket till motion den här veckan.
    Ja det går fort till resan nu, jag längtar men hoppas mest att jag gått ner allt tills dess....
    Vi ska eventuellt åka till Sälen nästa vinter, jag har aldrig varit i stugan som jobbet har men alla rekommenderar ju den så vi får se....Själv är jag ju ingen vintermänniska heller, gillar solsemester mer men...
    KRAM!!

    SvaraRadera